Tassusanomat

Tassusanomat on Koirakerho Tassut ry:n jäsenlehti. Se ilmestyy 2-3 kertaa vuodessa. Lehti on yksi tärkeä tiedotuskanava jäsenistölle tulevasta toiminnasta ja tapahtumista.

Kaikilla jäsenillä on mahdollisuus kirjoittaa artikkeleita lehteen. Mitä useammalta kirjoittajalta juttuja tulee, sitä monipuolisemman lehden saamme aikaiseksi.

Jos siis Sinulla on idea artikkelista, ei muuta kuin kirjoittamaan. Materiaali toimitetaan päätoimittajalle aineistopäivään mennessä word-tiedostona, kuvat erikseen jpg-muodossa liitetiedostoina. Kuvista mieluiten käsittelemättömät versiot. Vältä ylimääräisiä taulukointeja, listauksia ym. muotoiluja. Kuvien resoluutio vähintään 200 dpi (esim. netistä otettujen kuvien resoluutio ei riitä painoon).

Aineistopäivät:
TS 1: 15.3. (mukana lähetetään jäsenmaksulasku)
TS 2: 15.7. (ilmestyy sähköisenä)
TS 3: 15.11.(mukana kutsu vuosikokoukseen sekä Tassukallion käyttömaksulasku)

Ilmoitushinnat
Koko sivu 50,00 €
1/2 sivua 30,00 €
1/4 sivua 20,00 €

Lehteen toimitettava materiaali päätoimittajalle aineistopäivään mennessä.

Tassukallion avaimet

Kaisa Helenius, p. 040 5240 693
Tassukallion iso kenttä on jäsenten käytössä sovittujen koulutusten ulkopuolella. Avainpantti on 20 €, jonka saa takaisin, kun aikanaan palauttaa tarpeettomaksi käyneen avaimen. Avaimia luovutetaan vain jäsenille ja on palautettava jäsenyyden päättyessä. Käyttöön kuuluu myös kentän käyttömaksu 40€ vuodessa.

Koulutuspaikat

Koiraharrastuskeskus Tassukallio

Tassuilla on aidattu ja valaistu koulutuskenttä “Tassukallio” Halikon Märynummella. Kenttä on kivituhkapohjainen ja kaksiosainen. Koiraharrastuskeskuksen kehittäminen on ollut mahdollista useiden Leader-hankkeiden turvin.
Osoite on Hirvitie 97, 25250 Märynummi (Märynummen “keskustasta” Vaskiontien risteyksestä oikealle, Hirvitietä n. 1 km).
Kentän iso puoli on lukittu ja vain jäsenten käytettävissä. Tassukallion käyttömaksua vastaan saa oikeuden treenata isolla kentällä. Vuosikokous määrää maksun suuruuden vuosittain, ja tuloilla katetaan kentän ja kaluston ylläpitokustannuksia.
Pikkukenttä on aina auki ja vapaassa käytössä, kunhan ei häiritä käynnissä olevaa koulutusta. Kentän avaimia saa panttia vastaan.
Tassukalliolla on 14×20 m kokoinen treenihalli, joka on käyttömaksun maksaneiden jäsenten käytössä. Vapaita aikoja vuokrataan myös ulkopuolisille käyttäjille.

Tassukallion järjestyssäännöt

Vastuu koirastasi on aina Sinulla itselläsi.
Huolehdi siitä, että koirasi rokotukset ovat voimassa.
Älä tuo juoksuista narttua tai sairasta koiraa kentälle.
Älä häiritse toisten koirien harjoittelua. Pkkukenttä on käytettävissä ulkoiluttamiseen, kun koulutus ei ole käynnissä.
Loukkaantumisten välttämiseksi agility- ym. esteiden alkuharjoittelu tapahtuu mieluiten aina ohjatuissa harjoituksissa.
KUOPPIEN KAIVAMINEN KIELLETTY!
SIIVOA KOIRASI JÄTÖKSET ROSKIKSEEN, myös pikkukentältä ja alueen välittömästä läheisyydestä.

Korjaa myös omat jätöksesi roskikseen, myös erittäin myrkylliset tupakannatsat!
Koirien vieminen uimalan rannalle on ehdottomasti kielletty. Tassukallion omassa lammikossa saat uittaa koiraasi vapaasti.
Pyri käyttämään kentän omaa parkkipaikkaa.
Pakkasraja koulutuksissa on 15 C. Muuta säävarausta ei ole.

Veitakkalan koulutusalue

Koirakerho Tassut ry on vuokrannut Salon kaupungilta Veitakkalan koulun raunioalueen, jota käytetään pelastuskoirien kouluttamiseen. Alueeseen kuuluu myös suuri nurmikenttä, jolta löytyvät välineet pk-tottelevaisuuden, peko-tottelevaisuuden sekä ketteryyden treenaamiseen. Radalla on B-oikeudet pelastuskoirakokeiden järjestämiseksi.

Osoite: Töykköstentie 44, 24260 Salo

Veitakkalan järjestyssäännöt

Vastuu koirastasi on aina Sinulla itselläsi.
Huolehdi siitä, että koirasi rokotukset ovat voimassa.
Älä tuo juoksuista narttua tai sairasta koiraa koulutusalueelle.
Alue on tarkoitettu vain koirien kouluttamiseen.
Kentälle ajo kielletty.
SIIVOA KOIRASI JÄTÖKSET, pidä alue siistinä.

Asiaton oleskelu alueella on kielletty!